Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Isten és Szabadság!

Régi AdMiRaL blog...Most is AdMiRaL blog,csak nem úgy mint eddig.

Friss topikok

  • |katarzis|: egy másik verzió: borsa.hu/20080404/bekejel/bbb/ (2018.10.29. 21:51) A béke jele...
  • seaman: Menjenek a picsába az összes zsidó pénzéhes utódok !Hány generáción akartok jóvátételt tetvek ?Ti ... (2010.03.30. 20:15) Az idei 212. holocaust emléknap alkalmából.
  • DZ01: főhadiszállás fohadiszallas.blogspot.com (2009.08.19. 14:53) A Blossom Goodchild
  • viteztabornokur (törölt): "Kiss Gábor: A BECSÜLET NAPJA A XX. század végén kevés olyan nyilvános megemlékezés, rendezvény ... (2009.02.16. 08:39) 1848-tól 2008-ig...
  • Norrec: Jó, hogy megtaláltad a zenei stílusod.:) (2008.06.09. 14:48) Klassz este a Gyárban

Linkblog

Budapest,2007.12.25-26

2007.12.26. 17:03 | AdMiRaL | 2 komment

Elmúltam 18. Hát ez is eljött.Nem változott sokminden,illetve azért mégis.Van valami belső érzésem - megfogalmazni nem tudom - amit eddig nem éreztem.És még valami.Belém hasított a tudat,hogy az ember csak öregszik.A születéstől egyenesen tart a halál felé.Nehéz ezzel a gondolattal leélni az életet.

A buli állati jó volt,a Wigwam-ba mentünk,ahol karácsonyi Zorall volt,amikor pedig már nagyon ki voltunk,felmentünk az étterem részlegbe és egy hatalmasat ettünk:) Nagyon jó a kajájuk,csak ajánlani tudom.Főleg a Wigwam tál.Hihetetlen finom;)

A különleges orosz pezsgőt,amit ajándékba kaptam,viszont ellopta valami rohadt cigány.Nem vihettük be,mert nem lehet bevinni piát,és kinn elraktam a szokásos rejtekhelyre,és mikor kimentünk fél 4-kor,már csak a hűlt helye volt.Rohadtul nem gondoltam volna,hogy ilyenkor télen képes valaki túrni a hóban meg a szemétben...Nna mindegy.

Az éjszakai buszon egy nagyon helyes kis szöszi lányt kiszabadítottam egy részeg faszi idióta szövegeléséből,aztán úgy alakult,hogy kb. egy órát vele meg a barátnőjével voltunk.
Le csalogattam őket,hogy szálljanak le velünk a Blahán,ahol vártuk,hogy kinyisson a metró 4:40 -kor,pont egyidőben a születésemmel:D

Volt,hogy kicsit külön keveredtünk a csajszival és beszélgettünk pár szót.Nem tudom mi lesz,de nagyon helyes.


Viszont rávett,hogy elkisérjük őket Örsig,és nagy szerencséjük volt,hogy tényleg velük mentünk,mert ami a metróban várt,olyat még nem láttam.

5-6 mocskos bevádorló tetves geci ugráltak,meg rohangáltak a kocsiban,lerúgták a lámpákat,összetörték az üléseket,meg késsel hasogatták.Mocskos kis koreaiak voltak,meg 1 vagy kettő fehér cigány.A két csaj halálraváltan,mit ne mondjak,én se voltam nyugodt,és a többiekről ne is beszéljünk. Ezek a fasszopók meg mindent összetörtek a metró kocsiban és felénk jöttek.
Természetesen a következőnél leszálltunk,de előtte még kaptam néhány élelmes beszólásta vágottszemű kutyáktól ,mint:

-szőke geci!
-ha ilyen bakancsom lenne,fehér fűzőt hordanék!
-darkside!darkside!

de ami a legjobb volt:-Sieg Heil!

Akkor természetesen vissza tisztelegtem,hisz úgy illik,de döbbenetes,hogy ezek a mocskos,belterjes, ostoba, bűzös,korcs hazátlan senkik szájukra merik emelni a III. Birodalom hivatalos köszöntését.Kis szarok nácinak képzelik magukat,heh.Szánalmas.

A csajok nem győztek hálálkodni,amiért elkisértük őket,de még nem voltunk az Örsön,úgyhogy alap volt ezekután,hogy minimum a buszvégállomásig kísérjük őket.
Amúgy igen jól sejted kedves Olvasó,a köcsög kis hazátlanok is ott ténferegtek a buszpályaudvaron.Mondom is Tominak:

-úgy tűnik ma nem kerülhetjük el a verekedést,akkor lehet,elébe kéne menni.

...De ott már csöndesebbek voltak barátaink,és nem azzal a busszal mentek mint a lányok.De nem baj,majd mikor begyűjtjük a fajtáját,köztük lesznek ők is...
A számomra kedvesebb hölgynek természetesen megszereztem a számát majd az igen hosszú nap után 5 óra körül végre hazaindultunk.

Címkék: születésnap kis orosz busz fehér metró lány éjszakai cigány részeg szőke pezsgő szöszi 18 geci buszvégállomás különleges blaha örs tál zorall helyes fűző tetves karácsonyi 18. bevándorló elmúltam wigwam darkside sieg heil

A bejegyzés trackback címe:

https://admiralblog.blog.hu/api/trackback/id/tr69275590

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nervus 2007.12.27. 01:19:46

Nemtom miért, de furának tartom, hogy "korcs hazátlan senkik szájukra merik emelni a III. Birodalom hivatalos köszöntését.Kis szarok nácinak képzelik magukat,heh.Szánalmas.".
Sztem tök mindegy, hogy ki játszik ilyesmivel, már szánalmas lesz. "szájukra merik emelni..." És? Semmi tisztelnivaló nincs benne.

AdMiRaL 2007.12.29. 17:27:11

NEm tudom,feltűnt-e,de szerintem van tisztelni való benne.Ezekután nem meglepő,hogy ezt írtam,nem?
süti beállítások módosítása