Isten és Szabadság!

Régi AdMiRaL blog...Most is AdMiRaL blog,csak nem úgy mint eddig.

Friss topikok

  • |katarzis|: egy másik verzió: borsa.hu/20080404/bekejel/bbb/ (2018.10.29. 21:51) A béke jele...
  • seaman: Menjenek a picsába az összes zsidó pénzéhes utódok !Hány generáción akartok jóvátételt tetvek ?Ti ... (2010.03.30. 20:15) Az idei 212. holocaust emléknap alkalmából.
  • DZ01: főhadiszállás fohadiszallas.blogspot.com (2009.08.19. 14:53) A Blossom Goodchild
  • viteztabornokur (törölt): "Kiss Gábor: A BECSÜLET NAPJA A XX. század végén kevés olyan nyilvános megemlékezés, rendezvény ... (2009.02.16. 08:39) 1848-tól 2008-ig...
  • Norrec: Jó, hogy megtaláltad a zenei stílusod.:) (2008.06.09. 14:48) Klassz este a Gyárban

Linkblog

A hazug embert hamarabb...

2008.06.05. 20:53 | AdMiRaL | Szólj hozzá!

...utolérik,mint a sánta kutyát. Nem véletlenül.

PÁRBAJ.

Ma összevertem azt a kis szemétládát,aki smárolt Scarlettel,miközben neki is volt barátnője. Hívjk mondjuk Csongornak. Először csak írni akartam neki,de nem találtam IWIW-en,Scar se adott semmi elérehtőséget. Gondoltam,beszélek a fejével az iskolájánál. De annyira gyáva és pofátlan kis csíra volt,hogy felment bennem a pumpa. Először is,mikor odamegyek hozzá,elkezdi,hogy ő nem Csongor,itt nincs Csongor. De hamar felismertem.Nem is az arcáról,amit csak 1x láttam,hanem a gyáva hazug hanglejtéséről.

-Te vagy az,te rohadék! Te smároltál Scarlettel!

-Nem tudtam,hogy van pasija! De állítsd le magad! Nem akarlak bántani! Nem kell a balhé! - dadogta,de már hátrált. Én felé.


-1 éve tanulok thai-boxozni! Elhiszed? - próbált valami ijesztőt mondani,közben valami Bruce Lee pozícióban hátrált előlem. Meguntam. Elkezdte felé futni,ütöttem felé egyet. Védte a fejét a karjával és továb kiabállt: .Nyugodj már meg! Nem akarok balhét! Elég!
Nekem már a fejem teli tesztoszteronnal és adrenalinnal:

-LESZAROM! HOGY TEHETTED?! TE ROHADÉK!

Neki ugrottam,és kapott egy bazi nagy sallert.Akkor már látta,hogy valamit alakítania kell és megpróbált megütni,amit hárítottam. Ezután rámmászott és szorított,hogy ne tudjam ütni,de elszámította magát és kapott még három rohadt nagy állast. Csak úgy recsegett a feje. Fantasztikus érzés volt ahogy elárasztotta az adrenalin az egész testemet!
Megakart rúgni,de elkaptam a lábát és lebasztam a földre,ráugrottam és elkezdtem csépelni a fejét. Közben ordítottam. Akkor futott felém a dagi haverja aki fejbe akart rúgni hátulról - igazi hős - de Norrec barátom ellökte a földre.
Közben Csongorka látta,hogy nemfigyelek és lelökött magáról. Akkor vertem be a fejem. Mikor a következő támadásra készültem,láttam,hogy már 6 méterrel odébb kúszott. Onnan kiabálta:

-Elég! Elég!

Úgyéreztem,tényleg eleget kapott. Tiszta zúzódás volt a feje és könnyben állt a szeme.
Rágyújtottam egy cigire. A Dagi még arcoskodott,de azt mondtam neki,hogy vele semmi dolgom. Elkotródtak.

Becsületemet visszanyerve elégtétellel indultam meglátogatni anyámat,ahol internetre is felmentem és informáltak,hogy jól össze lettem verve. Eléggé meglepődtem. A POFÁTLANSÁGNAK TÉNYLEG NINCS HATÁRA?! CSONGOR,NAGY NYÍLVÁNOSSÁG ELŐTT KIJELENTEM,HOGY EGY BESZARI ALAMUSZI CSICSKA VAGY. Ha újra "párbajozni" akarsz,megtalálsz.

De szerintem gyáva vagy te ahhoz. Amúgy van pár szemtanúm,akik  bizonyítják igazamat. Norrec,a legjobb barátom,de hogy objektív tanunk is legyen,valami Attila bá (felteszem ott tanít) is látta az eseményeket. Aki tudja kiről beszélek,járjon utánna!
De itt van két fotó a TISZTESSÉG (tudod mi az,csongi?)kedvéért:

























Ez a legkomolyabb sérülésem. Akkor szereztem,mikor átrendeztem Csongifiú arcát.
De itt vagyok totálplánba:





























Mint látható,össze lettem verve. Hát,aki érintett az ügyben,az nézze majd meg holnap a Csongorka fejét. Kicsit többet kapott. Van egy kis horzsolás a fejemen,az igaz,ha valaki megtalálja kap gumicukrot.

Scarlettnek meg azt üzenem,hogy ha ilyen képmutató alamuszi hazug emberekkel akar kapcsolatban lenni,akkor tényleg semmi közünk egymáshoz,és nem is volt.

Ennyi.




-

Címkék: harc verekedés verés párbaj admiral ököl scarlett csongor

A bejegyzés trackback címe:

https://admiralblog.blog.hu/api/trackback/id/tr96505765

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása