Isten és Szabadság!

Régi AdMiRaL blog...Most is AdMiRaL blog,csak nem úgy mint eddig.

Friss topikok

  • |katarzis|: egy másik verzió: borsa.hu/20080404/bekejel/bbb/ (2018.10.29. 21:51) A béke jele...
  • seaman: Menjenek a picsába az összes zsidó pénzéhes utódok !Hány generáción akartok jóvátételt tetvek ?Ti ... (2010.03.30. 20:15) Az idei 212. holocaust emléknap alkalmából.
  • DZ01: főhadiszállás fohadiszallas.blogspot.com (2009.08.19. 14:53) A Blossom Goodchild
  • viteztabornokur (törölt): "Kiss Gábor: A BECSÜLET NAPJA A XX. század végén kevés olyan nyilvános megemlékezés, rendezvény ... (2009.02.16. 08:39) 1848-tól 2008-ig...
  • Norrec: Jó, hogy megtaláltad a zenei stílusod.:) (2008.06.09. 14:48) Klassz este a Gyárban

Linkblog

Zöld Pardon; ó yeah!

2008.06.10. 23:40 | AdMiRaL | Szólj hozzá!

Én tényleg úgy voltam vele,hogy nem írok egy darabig...De ez az este annyira jó volt,hogy muszály!

Norreccel fél 7 körül találkoztunk,és már mindkettőnknél megvolt az "alaphangulat".:P
(engem Lunar is igazolhat:P) Gyorsan betértünk egy boltba még pár sörért,nehogy kivesszen.:) Aztán a Zöld Pardon felé vettünk útunkat.

Norrec egészen lázba jött,hogy találkozott egy francia bulldoggal,ami a kedvenc kutya fajátja,el is volt vele vagy 10 percet. Utánna letelepedtünk sörözni,de nem volt az igazi ketten,elkezdtünk hát csámborogni,hátha találunk valami jó társaságot. Találtunk.
Együtt vedeltünk tovább,elbüszkélkedtem nekik,hogy forradalmár vagyok,ami persze mindig bejön és osztatlan sikert arattam.

Aztán elkezdődött a koncert. guilty parties volt,ami első ránézésre nem tűnt valami fergetegesnek,egy sima tribute-nak gondolta, (Rage Against számokat tolnak). De olyan hangulat volt odabenn,amit már nagyon régóta nem éreztem! Hatalmas pezsgés, életerő és szabadság érzés uralkodott benn és én is pillanatok alatt a részévé váltam.Táncoltam,ugráltam,fejemet ráztam és sokminden mást is csináltam...Nagyon jól esett!

A zenekar zseniálisat alkotott és a közönség is nagyon hálás volt. Rebgeteg ismerőssel találkoztam, söröztünk,dumáltunk...Olyan jó volt! Nem tudom miért távolodtam el az elmúlt időkben olyan nagyon ettől az életérzéstől,de nagy hiba volt.

Széttomboltam magam,Norrec is elvolt...Kijöttem kicsit pihenni és láttam,hogy két keménylegény között szkander harc alakult ki és barátnőik izgatottan figyelik az eseményeket:) Annyira fel voltam pörögve,és bevállalós kedvemben voltam,hogy odamentem és azt mondtam, kiállok a győztessel! De először beugróként a vesztessel kellett bal kézzel harcolnom. Bal kéz...Úgy voltam vele,mostmár álljunk ki a becsületünkért,de ezt elvesztettem...De olyan könnyen lenyomtam,azthittem szórakoznak!
Csak néztek. De aztán jött a címvédő:) Jobbkézzel,teljes nekifeszüléssel; egy dögös csaj indította a mérkőzést. Megpróbáltam heylből lenyomni,de nem ment,úgyhogy kifárasztásra játszottam. Tartottam a kezét és közben beszélgettem a csajjal,hogy kér-e cigit...Szegény srác kezdett közröhej tárgya lenni,úgyhogy mindent beleadott,de csak félig nyomott le,és akkor kapcsoltam én rá mikor már nem volt semmi ereje. Számára totális lebőgés,számomra széles vigyor:D A nyereményem egy pohár sör volt,ami jól jött mert már semmi nyálam nem volt a tombolás után. A srácok megígérték,hogy jövőhéten ugyanitt találkozunk,úgyhogy végre van pár új metálarc is,akikkel elmehetek bulizni.

Az egész annyira tökéletes és valószerütlen volt...A zenekar még 3 ráadás számot lenyomott,és fergeteges finálét adtak. Közben Norrec mindent elhagyott a táskájából,de nem bánta. Aztmondta megérte. Örülök neki,hogy őt is ki tudtam lendíteni a stagnálásból.

Hazafelé ebben az elégedett eufórikus állapotban sétálgattunk és röhögtünk,aztán lepihentünk a Móriczon,míg vártuk a villamost. Egy fazon két jól megpakolt mekis zsákkal andalgott el előttünk,és én odakiabáltam:

-De jó neked!
-Sorry! I don't understand!
-We are hungry! - próbáltam szerencsét
-Oh really?

Azzal odajött és két friss meleg sajtburgert nyomott a kezünkbe.

-Thank you! Thank you very much! The force be with you!

Kiabáltunk mindenfélét amit csak tudtunk angolul,a srác meg csak mosolygott és elment.
Hiába,tényleg az Élet Császárai vagyunk:)

Csak azt sajnálom nagyon,hogy nem ébredtem rá előbb arra mi veszett el az életlemből,és nem oszthatom már meg Scarlettel. De elnézem magamnak,mert az ember a hibáiból tanul.

Egyedül is tudok boldog lenni. És ez jó.

Győzelem


***

Címkék: rock koncert zöld buli the metal machine zp rage against pardon guilty parties

A bejegyzés trackback címe:

https://admiralblog.blog.hu/api/trackback/id/tr28513948

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása