Isten és Szabadság!

Régi AdMiRaL blog...Most is AdMiRaL blog,csak nem úgy mint eddig.

Friss topikok

  • |katarzis|: egy másik verzió: borsa.hu/20080404/bekejel/bbb/ (2018.10.29. 21:51) A béke jele...
  • seaman: Menjenek a picsába az összes zsidó pénzéhes utódok !Hány generáción akartok jóvátételt tetvek ?Ti ... (2010.03.30. 20:15) Az idei 212. holocaust emléknap alkalmából.
  • DZ01: főhadiszállás fohadiszallas.blogspot.com (2009.08.19. 14:53) A Blossom Goodchild
  • viteztabornokur (törölt): "Kiss Gábor: A BECSÜLET NAPJA A XX. század végén kevés olyan nyilvános megemlékezés, rendezvény ... (2009.02.16. 08:39) 1848-tól 2008-ig...
  • Norrec: Jó, hogy megtaláltad a zenei stílusod.:) (2008.06.09. 14:48) Klassz este a Gyárban

Linkblog

Nő miatt...

2008.06.12. 09:27 | AdMiRaL | Szólj hozzá!

...Soha ne verekedj! Mondták sokan. És igazuk volt. Nagyonis. Mert teljesen félreérti. Azt hiszi,birtokolni akarod őt,hogy nem szereted igazán,hogy leszarod,hogy mit kért...Pedig én csak hatalmas félelemből és meggondolatlanságból tettem. Féltem,hogy elveszítem,hogy már nem Én vagyok a Férfi a szemében...És bizonyítani akartam. De milyen hülyén. Mindegy,szerintem már úgyse olvassa ezt. Nem tudom,lehet nélküle is élni,nem arról van szó:P De,hogy a klasszikus szófordulattal éljek; nem érdemes. Elvesztettem magam,és ezért elvesztettem Őt. Most újra magamra találtam és boldog vagyok. És szeretném Vele is megosztani. Bár engedné!

Címkék: scarlett

A bejegyzés trackback címe:

https://admiralblog.blog.hu/api/trackback/id/tr52515956

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása