Isten és Szabadság!

Régi AdMiRaL blog...Most is AdMiRaL blog,csak nem úgy mint eddig.

Friss topikok

  • |katarzis|: egy másik verzió: borsa.hu/20080404/bekejel/bbb/ (2018.10.29. 21:51) A béke jele...
  • seaman: Menjenek a picsába az összes zsidó pénzéhes utódok !Hány generáción akartok jóvátételt tetvek ?Ti ... (2010.03.30. 20:15) Az idei 212. holocaust emléknap alkalmából.
  • DZ01: főhadiszállás fohadiszallas.blogspot.com (2009.08.19. 14:53) A Blossom Goodchild
  • viteztabornokur (törölt): "Kiss Gábor: A BECSÜLET NAPJA A XX. század végén kevés olyan nyilvános megemlékezés, rendezvény ... (2009.02.16. 08:39) 1848-tól 2008-ig...
  • Norrec: Jó, hogy megtaláltad a zenei stílusod.:) (2008.06.09. 14:48) Klassz este a Gyárban

Linkblog

Depresszió,Iggy Pop és Prága. Helyett lóf*sz

2008.03.31. 02:15 | AdMiRaL | Szólj hozzá!

Prágába nem is olyan drága a buszjegy.

Először Párizst néztem meg,és persze repülővel,de az egészen más kategória.Aztán megnéztem busszal,de az is drága, ráadásul 24 óra körül van csak az odaút...Néztem Rómát,Milánót,de egyik városból sem indul vissza busz ugyanaznap,tehát muszály lett volna hotelszobát is bérelni...Bécs túl unalmas és kommersz:)

És aztán jött az ötlet: Prága! Szép hely,nem drága,nincs messze,sűrűn járnak oda-vissza a buszok,és egy romantikus nap ideális színhelyének tűnt.Elolvastam pár úti beszámolót a városról,pl. Tomcat élményeit a pincérekkel,amin elég jót röhögtem:)
Szóval úgy éreztem,felkészültem az üggyel kapcsolatban,annyira legalábbis,hogy megrendeljem a jegyeket az Eurolines-Volánbusz koprodukció weboldaláról.

Ám naív voltam,mint mindig.

A jegyrendeléshez ugyanis szükséges lett volna az útlevélszámom,ja és a barátnőmé is, akit meg akartam lepni az úttal,első évfordulonk alkalmából...

Kérdem én: Miért lenne szükség útlevélszámra az Únión belül történő utazáshoz? Vagy talán Csehország nem Úniós tagállam? Nem vagyok benne biztos,nézzük meg.

Jól sejtettem. Akkor meg miért?? És így a meglepetés is nagyon jó lett volna:-Szia drága,van egy meglepim jövőhétre,de add ide az útleveledet...

Szóval,mivel nem volt a farzsebemben 2 útlevél,nem tudtam megrendelni a jegyeket. ugyan írtam a Volánnak egy levelet,de szerintem basznak majd rá...

De utólag talán nem is olyan nagy baj,hogy nem sikerült.

TANÁCS:

Egy ilyen ajándékot előzőleg egyeztetni kell a megajándékozottal is,hogy örülne-e neki,vagy hogy egyáltalán örül-e bárminek a világon...És azt is gondoljuk meg,hogy akit megajándékozunk,megérdemli-e...Mert nem mindegy. Mikor valakiért kiteszed a lelked is és ő csak belédrúg,ahogy szokott: Nem érdemli meg.Akármennyire is szereted.


Más. A békejeles irka-firkát fel fogom tenni,csak most meg feledkeztem róla...Bár hiányzik valakinek? Olvas engem egyáltalán valaki? :D


Mai harmadik témánk,hogy feltünt-e már másnak is,hogy milyen hasonló ez a két elméletileg teljesen különböző eredetű szám?

Címkék: nem it prága európai pop utazás busz depresszió bécs repülő évforduló út vagyok szám tomcat akarok olvas útlevél milánó romantikus róma jegy únió iggy all rendelés volánbusz naív engem little know békejel kommersz pincérek eurolines koprodukció scarlett farzseb megérdemli örülni bárminek sum41 elszakadni valaki?

A bejegyzés trackback címe:

https://admiralblog.blog.hu/api/trackback/id/tr57404024

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása