Isten és Szabadság!

Régi AdMiRaL blog...Most is AdMiRaL blog,csak nem úgy mint eddig.

Friss topikok

  • |katarzis|: egy másik verzió: borsa.hu/20080404/bekejel/bbb/ (2018.10.29. 21:51) A béke jele...
  • seaman: Menjenek a picsába az összes zsidó pénzéhes utódok !Hány generáción akartok jóvátételt tetvek ?Ti ... (2010.03.30. 20:15) Az idei 212. holocaust emléknap alkalmából.
  • DZ01: főhadiszállás fohadiszallas.blogspot.com (2009.08.19. 14:53) A Blossom Goodchild
  • viteztabornokur (törölt): "Kiss Gábor: A BECSÜLET NAPJA A XX. század végén kevés olyan nyilvános megemlékezés, rendezvény ... (2009.02.16. 08:39) 1848-tól 2008-ig...
  • Norrec: Jó, hogy megtaláltad a zenei stílusod.:) (2008.06.09. 14:48) Klassz este a Gyárban

Linkblog

Megsemmisülés

2008.01.30. 13:19 | AdMiRaL | Szólj hozzá!

Elhatárolódom magamtól.De komolyan.Nem tudom felfogni,hogy tehettem meg mindezt.És egyáltalán miért?Értéktelen senkinek érzem magam.Hogy lehetek ekkora fasz?Ráadásul hiába nem tudtam aludni egész éjjel,nem volt áram (Ahogy most sincs) és nem tudtam közhírré tenni,hogy egy rohadék vagyok.Pedig így van!Most is egy füzetbe körmölök,hogy majd átmásoljam a blogra.

Elmesélem nektek,hogy esett életem legnagyobb baklövése.

Az egész úgy kezdődött,hogy megismertem Scarlettet egy áprilisi péntek este.Nagyon tetszett,neki is én,és már az első randinkon összejöttünk.
Az volt az egyetlen buktató,hogy akkoriban még nem hagyott hidegen egy korábbi barátnőm,legyen mondjuk Mary.De úgy éreztem,Scarlettel minden tökéletes lehet,és teljesen el fogom felejteni Maryt.Utólag nem tudom már,hogy csak a félelmeim miatt éreztem úgy,vagy tényleg úgy volt,de megijedtem,hogy hátha mégse Scarlett a megfelelő párom,és megijedtem a felelőségtől,mert kezdett erős kötődéssé válni a kapcsolatunk.Mary-vel meg találkoztam ZP-ben és bevallom...megtorpantam.Nem tudtam,kihez tartozom,vagy mi...

Itt követtem el az első hatalmas,rettenetes hibát,ami mind a mai napig kihat az életemre.
Szakítottam Scarlettel,és azt mondtam neki,hogy gondolkodási időre van szükségem...Mary miatt.

Hogy mondhattam ilyet? Hogy élhettem vissza a bizalmával? A szeretetével?Egy olyan nő miatt aki elhagyott és nem is érdekeltem?Akibe már nem is voltam szerelmes,csak valami hülye kötelék kötött hozzá...?

Mindenesetre hihetetlenül megbántam,és 2 hét után már könyörögtem Scarlettnek a bocsánatáért.És még hihetetlenebb...de megkaptam.
Akkor döbbentem rá,mekkora kincset kaptam,és mennyire szeretem...
De nem vigyáztam rá.Nem is tudtam volna.:
Habár kaptam még 1 esélyt,nem volt ugyanaz mint előtte.Állandóan összevesztünk,és mindig szóba került Mary...Voltak levelek és voltak képek,amiktől nem akartam megválni.Voltak dolgok,amikről nem akartam beszélni.Bár ne így tettem volna.Aztán voltak újra szakítások.Ezek már inkább visszavezethetők a kapcsolat problémáira,de talán ezek se lettek volna,ha még az elején nem avgyok akkora barom tapló bunkó szemét!

Mindeközben pedig találkoztam párszor Maryvel.Csak beszélgettünk,meg filmeket cseréltünk,de rohadtul nem kellett volna,mert minden alkalom felkavart.Ahogy az 5 vagy 10 évvel ezelőtti szerelmeim látványa is felkavarna...Ahogy Scarletté is felkavart,ha hosszú idő után láthattam...

A lényeg,hogy ezek a dolgok nem múlnak el,az volt a qrva nagy faszság csak,hogy én még kaparásztam is a heget.Pedig Scarlett végig ott volt velem,hűségesen...Csak én már a kapcsolat legelején elszúrtam!!!

És itt érkeztünk el a mához.

Kb. 1 hónapja újra összejöttem Scarlettel...Az volt eddig a legszebb esténk talán...
És tudtam,nem lesz több esélyem,nem lesz több lehetőségem.Egy sanda pillantást se akartam vetni más csajokra,hagytam a francba Maryt,gondoltam,kukába ezzel a szennyes múlttal,ne is emlékezzünk rá,kezdjünk tiszta lappal!Igyekeztem mindent,tényleg mindent megtenni,hogy boldogok lehessünk!Még otthonról is eljöttem,mikor a nevelőapám egy bunkó megjegyzést tett rád!
Hát nem érted...?!

Egy hibát követtem el,komoly hibát.Az internetre nem gondoltam.Mikor épp külön voltunk és Marytől kaptam pár régi fotót MSN-en,rám tört egy emlék+fájdalom roham...És ennek lenyomata is maradt az interneten.Fogalmam sincs miért írtam le anno,fogalmam sincs...de elbasztam.Csúnyán.

Pedig most utoljára igazán jól akartam csinálni...És ami a legborzalmasabb,most azt hiszed,hogy az egész hazugság volt,az egész kapcsolatunk,a szerelmünk,minden!
DE EZ NEM IGAZ! NEM IGAZ!

ŐSZÍNTÉN SZERETLEK,ÉS SZERETTELEK,SOKKAL ŐSZÍNTÉBBEN MINT BÁRKI MÁST,TÜNDÉRLÁNY!


Megértem ha semmi mást;de legalább ezt hidd el...



UI: A bizalom nagyon törékeny dolog,és van,hogy pont az vágja a falhoz,akit a legjobban szeretünk és aki a legjobban szeret minket..Pont szeretetből vagy csak egyszerű ostobaságból...

De a szeretet nagyon jó ragasztó,1 csepp is elég belőle,és a legnagyobb töréseket is begyógyítja...
És egy életre szóló kapcsolatnak kemény próbákat kell kiállnia...



Bocsáss meg Scarlett!

Címkék: cimke nincs

A bejegyzés trackback címe:

https://admiralblog.blog.hu/api/trackback/id/tr47317792

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása