Isten és Szabadság!

Régi AdMiRaL blog...Most is AdMiRaL blog,csak nem úgy mint eddig.

Friss topikok

  • |katarzis|: egy másik verzió: borsa.hu/20080404/bekejel/bbb/ (2018.10.29. 21:51) A béke jele...
  • seaman: Menjenek a picsába az összes zsidó pénzéhes utódok !Hány generáción akartok jóvátételt tetvek ?Ti ... (2010.03.30. 20:15) Az idei 212. holocaust emléknap alkalmából.
  • DZ01: főhadiszállás fohadiszallas.blogspot.com (2009.08.19. 14:53) A Blossom Goodchild
  • viteztabornokur (törölt): "Kiss Gábor: A BECSÜLET NAPJA A XX. század végén kevés olyan nyilvános megemlékezés, rendezvény ... (2009.02.16. 08:39) 1848-tól 2008-ig...
  • Norrec: Jó, hogy megtaláltad a zenei stílusod.:) (2008.06.09. 14:48) Klassz este a Gyárban

Linkblog

Bejegyzés 02: Két leghíresebb munkám- 1. rész

2007.12.07. 01:00 | AdMiRaL | 8 komment

Épp a minap kérdezték:-Van oldalad? És erre kénytelen voltam pironkodva linkelni egy korábbi próbálkozásomat a rovarokmovie.blog.hu -t,amit már egyáltalán nem írok szerény látogatottsága miatt,nomeg azért mert amíg a Bolygó neve: Zümm című nagyszerű rajzfilmsorozatomnak nem találok kiadót/médiát,adig nagyon már nem tudok mit írni ott sajnos.Mindenesetre ha lesz a mesével kapcsolatban valami változás,itt majd száot adok róla.

Először is viszont két eléggé elhíresült videómat szeretném bemutatni a nagyérdemű előtt.


Első alanyunk 2007 februárjában készült,hogy megőrizze,vagy akár felgyújtsa a lángot a szívekben Március 15.-ig.Azóta is; megdöbbenek még én is,akárhányszor megnézem,azon,hogy mennyire sikerült átadnom a hangba és a képbe azt,amit azokban a forradalmi időkben éreztem.Később úgydöntöttem,feltöltöm a YouTube-ra is,hátha népszerű lesz,megnézik páran...és talán megmozdul valami a szívekben.
Megdöbbentet az eredmény...Percről percre százasával nőtt a nézettség,gyűltek a kommentek,mindenki elismeréséről biztosított,és volt aki azt írta,megkönnyezte a látottakat.Büszke voltam,és most is az vagyok.

Azóta egy underground DVD-n is terjed eme munkám,sőt,december 4. napján Győrben a Magyar Gárda gyűlésén is bemutatták,ahol állítólag állva tapsolta meg a néző közönség...Mindenkinek köszönöm szépen.

De elég a szóbol.Íme a mű:

Címkék: magyar youtube videó győr rajzfilm március 15 bolygó zümm gárda neve:

A bejegyzés trackback címe:

https://admiralblog.blog.hu/api/trackback/id/tr10255153

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tibor 2007.12.07. 01:08:31

némi szerénység nem ártana... "a mű", ehh.

AdMiRaL 2007.12.07. 01:28:22

Nekem ez műnek számít. :P De mutass valamit amit csináltál és helytálló a "mű" elnevezés :D

Amúgy kösz,h legalább kommentelsz.Csak így tovább.

aleksz 2007.12.07. 08:41:40

Szia AdMiRaL!

Én még nem láttam eddig, gratulálok a videóhoz. Talán a lovasrendőrős részt hiányoltam belőle egy picit.

Szebb jövőt!

martiin 2007.12.07. 12:16:33

Szia AdMiRaL, ez az egyik legjobb összeállítás eddig amit láttam, Grats. (Mi is forgattunk kint Ősszel, lehet lesz belőle még valami 8)

(csak zárójelbe: sokat dobna az oldalon, ha vesszők, pontok után nyomnál egy szpészt ;)

Üdv

Bence 2007.12.10. 21:20:50

Szerintem ez a videó szívszorító :) de ezt már mondtam neked egyszer (úgyemléxem)

Nervus 2007.12.24. 11:02:53

Huh, valóban nagyon jó videó. A zenének mi a címe?

AdMiRaL · http://admiralblog.blog.hu 2007.12.24. 15:20:27

nem tudom,az oroszlán király soundtracken volt :)
süti beállítások módosítása