Isten és Szabadság!

Régi AdMiRaL blog...Most is AdMiRaL blog,csak nem úgy mint eddig.

Friss topikok

  • |katarzis|: egy másik verzió: borsa.hu/20080404/bekejel/bbb/ (2018.10.29. 21:51) A béke jele...
  • seaman: Menjenek a picsába az összes zsidó pénzéhes utódok !Hány generáción akartok jóvátételt tetvek ?Ti ... (2010.03.30. 20:15) Az idei 212. holocaust emléknap alkalmából.
  • DZ01: főhadiszállás fohadiszallas.blogspot.com (2009.08.19. 14:53) A Blossom Goodchild
  • viteztabornokur (törölt): "Kiss Gábor: A BECSÜLET NAPJA A XX. század végén kevés olyan nyilvános megemlékezés, rendezvény ... (2009.02.16. 08:39) 1848-tól 2008-ig...
  • Norrec: Jó, hogy megtaláltad a zenei stílusod.:) (2008.06.09. 14:48) Klassz este a Gyárban

Linkblog

Tegnap

2008.01.25. 14:15 | AdMiRaL | 3 komment

Mint már említettem,sokminden történt az elmúlt hónapban;mégis most inkább a tegnapi napot írnám le először.

Mivel sulim csak szerdáig van,arra gondoltam itthon maradok estig és pihenek egy kicsit,olvasgatok,ilyesmi.De nem.Apám szerint ez a nap pont kitűnő arra,hogy elmenjek tüdőszűrés-papírért,mert ugye kell a munkahelynek. (gyorséttermi kiszolgáló leszek:P első munkának pont jó) Na jó,hát mit lehet tenni,az 1 órás busszal bementem Budapestre,onnan át Budakeszire,mert oda vagyok bejelentve...Ja,el ne feledkezzek a legjobbról!Találkoztam egy ismerősömmel a 6-os villamoson,és együtt el akartunk szívni egy cigit a 22-es megállójában,de persze miket is gondolunk,hogy ilyesmit lehetne a Moszkva téren...2 slukkot ha szívtam és megjelenik négy rohadt ork,és a szokásos lejmolós szöveggel lehúzták a haverom legalább fél doboz cigijét.És hát igen,röstellem,de nem öltem meg őket.Valahogy kurvára elegem van az állandó harcból,az állandó balhékból,nem volt erőm semit se tenni...Rohadtul elegem van már.

Szóóval megérkeztem végül Budakeszire,és hát leszáltam a leg magától értetődőbb helyen: Korányi TBC és pulmaizétológiai Országos Intézet.Apám szerint is itt kell tűdőt szűrni,hát lássuk.Közeledek a sorompó felé,és feltűnik,hogy mindenhol csak rozzant tűdőbetegek poroszkálnak,sehol egy egészséges ember...Na megyek tovább,látom,gigantikus tábla:

LÁTOGATÁSI TILALOM

Még mindig optimistán átakarok menni a sorompó mellett,de elém ugrik egy gorilla,és:

-MIBEN SEGÍTHETEK?
-hát tűdőszűrést szeretnék csináltatni...
-ITT NEM LEHET TŰDŐSZŰRÉST CSINÁLTATNI!
-de hát...
-NINCS DE! NINCS HÁT! MENJEN ODA AHOL LEHET,DE ITT NEM LEHET!
-és az hol van?
-3 BUSZMEGÁLLÓVAL LEJJEB.

Nos jó.Buszra fel,hármat le,buszról le.Nincs ott semmi,csak lakóházak,eg egy gyógyszertár.Hát bemegyek oda és kérdezősködök.Mondják,hogy még egyet menjek le.Le megyek még egyet,ott már csak húsbolt van,meg egy bank...Egy nő épp ott matat az automatánál,hát meg kérdezem őt,hogy merre menjek.Riadtan föltekint a pénze fölül,mintha ki akarnám fosztani:
-Nem tudom!Föl! Fönt van!

Jó,ez is droid,ott hagyom.Odamegyek egy másik csoportosuláshoz,látszott rajtuk,hogy vidékiek,de sose lehet tudni,meg kérdezem,erre:
-há' mis mos' vunk itten elősző',a szálló hun van?
Alig érthetően beszéltek,meg olyan,hát ..nem tudom..mindenesetre azt gondoltam,minimum erdélyiek,ha nem messzebről jöttek,gondoltam,barátkozom egy kicsit,kérdezem is őket,hogy merről jöttek,és mi járatban?
-Há' Pestrül.Megyünk a szállóba.
-Ahha...Viszlát.

Tovább kérdezősködtem,aminek az lett az eredménye,hogy kiderült: vissza kell buszozom 1 megállót...Nehezen hittem el,de visszamentem,és rájöttem a turpisságra.A tűdőszűrő rendelő két sorház között egy kis házikó,előtte,és csak és kizárólag előtte 20 méteres fákkal,hogy nehogy észre lehessen venni.De engem már ez se érdekelt,diadalmasan,győzelemmámorban haladok a bejárat felé...Amin egy lelakatolt vasrács fogadott.ÁÁÁÁÁÁ!

Rendelési idő: hétfőn: ekkor,kedden: ekkor.......Csütörtökön: nincs rendelés.

Na ez már minden arcátlanságon túltett.Főlhívtam Norrect,hogy 1 óra múlva találkozzunk,és visszaindultam Pestre.Na mármost úgyvolt,hogy Ő a mai Bombagyár egyik vendége,legalábbis minden jel erre mutatott (Blogin fel hívta,meg minden,bár az is igaz,hogy végül nem egyeztettek). Oktogonnál bevártuk Bencét,és épp indultunk volna Tomcatékhez,mikor beléjük botlottunk pont előttünk.Kiderült,hogy az aznapi műsorban Fekete Pákó lesz a vendég:D Én éreztem,hogy ez fantasztikus lesz!És most láttam a videót,nem csalódtam! Ez qrva jó! Hihetetlen! ÁÁáh:D Köszönjük Bombagyár!

http://www.bombagyar.hu/index.php?post=563

Mindenesetre mi megszívtuk,mert absolute feleslegesen voltunk benn Pesten...Ígyhát mindenki ment a dolgára.

Éjjel a perbáli elágazásnál megtapasztaltam még egy új képességem: ha a lehunyt utcai lámpának azt mondom: Fényt! Akkor felkapcsolódik:)

Na egyenlőre ennyit.

Címkék: budapest munka és busz első cigi fekete oktogon cigányok droid budakeszi pákó moszkva gyorsétterem tomcat villamos tér országos tbc munkahely 22 es bombagyár 6 os intézet blogin tüdőszűrés kiszolgáló slukk lehúzták korányi pulmaizétológiai

A bejegyzés trackback címe:

https://admiralblog.blog.hu/api/trackback/id/tr57311273

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Arielle · http://arielle.blog.hu 2008.01.25. 17:15:08

Én köszönöm és örülök, hogy megint van blog, remélem, megoldódtak a problémáid (leszámítva az ilyen tipikus droidságokat, amelyek sajnos mindennapi dolognak számítanak), szebb jövőt!

rembrant · http://www.zavodjenje.com/ 2008.01.27. 19:15:44

tényleg jó lett a Bombagyár Vs. Pákó alakítás :)

Norrec · http://norrec.spaces.live.com 2008.01.28. 14:48:24

Hehe.. vigyázni kell a mai világban lépten, nyomon ->droidokba ütközik az ember. :P :D

Fekete Dákós videó ott van a szeren! :)
süti beállítások módosítása