Isten és Szabadság!

Régi AdMiRaL blog...Most is AdMiRaL blog,csak nem úgy mint eddig.

Friss topikok

  • |katarzis|: egy másik verzió: borsa.hu/20080404/bekejel/bbb/ (2018.10.29. 21:51) A béke jele...
  • seaman: Menjenek a picsába az összes zsidó pénzéhes utódok !Hány generáción akartok jóvátételt tetvek ?Ti ... (2010.03.30. 20:15) Az idei 212. holocaust emléknap alkalmából.
  • DZ01: főhadiszállás fohadiszallas.blogspot.com (2009.08.19. 14:53) A Blossom Goodchild
  • viteztabornokur (törölt): "Kiss Gábor: A BECSÜLET NAPJA A XX. század végén kevés olyan nyilvános megemlékezés, rendezvény ... (2009.02.16. 08:39) 1848-tól 2008-ig...
  • Norrec: Jó, hogy megtaláltad a zenei stílusod.:) (2008.06.09. 14:48) Klassz este a Gyárban

Linkblog

Bejegyzés 03: Két leghíresebb munkám- 2. rész

2007.12.07. 14:08 | AdMiRaL | Szólj hozzá!

Jóreggelt mindenkinek. Örülök, hogy jópáran idelátogattatok és nézitek a videókat meg kommenteltek, stb...Ahogy illik. Már kaptam egy megjegyzést a helytelen helyesírási szokásaim miatt, méghozzá, hogy nem hagyok szóközt az  írásjelek után... Hát igen.Ez van. Most is próbálok qrvára odafigyelni, de világéletemben így írtam és még értelmét se láttam soha azoknak a szóközöknek...De majd igyekszem:P De ez nem ígéret:P.

De akkor témához vissza. Második itt bemutatott videóm címe "Októberi programajánló".
Eme videót annak reményében készítettem még októberben,hogy a hídblokádon nem 1-2 ezren fognak résztvenni.Azthittem,tényleg komoly dolog lesz legalább a 2002-es blokádhoz fogható.És habár végül két hídat is sikerült lezárnunk (nekem és 2 kollegának hála),az egész nem tartott sokáig, sokan (köztük én) előállítva végezték,és feljelentéssel a nyakukban(köztük én...)

A videó szerepelt a kuruc.info-n és a Fókuszban.Persze ott szígorúan elrettentő példaként:P.

A bejegyzés trackback címe:

https://admiralblog.blog.hu/api/trackback/id/tr30255589

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása