Isten és Szabadság!

Régi AdMiRaL blog...Most is AdMiRaL blog,csak nem úgy mint eddig.

Friss topikok

  • |katarzis|: egy másik verzió: borsa.hu/20080404/bekejel/bbb/ (2018.10.29. 21:51) A béke jele...
  • seaman: Menjenek a picsába az összes zsidó pénzéhes utódok !Hány generáción akartok jóvátételt tetvek ?Ti ... (2010.03.30. 20:15) Az idei 212. holocaust emléknap alkalmából.
  • DZ01: főhadiszállás fohadiszallas.blogspot.com (2009.08.19. 14:53) A Blossom Goodchild
  • viteztabornokur (törölt): "Kiss Gábor: A BECSÜLET NAPJA A XX. század végén kevés olyan nyilvános megemlékezés, rendezvény ... (2009.02.16. 08:39) 1848-tól 2008-ig...
  • Norrec: Jó, hogy megtaláltad a zenei stílusod.:) (2008.06.09. 14:48) Klassz este a Gyárban

Linkblog

Egy érdekes este plakát-szaggatással

2008.02.13. 13:27 | AdMiRaL | Szólj hozzá!

Azt hittem,hogy a tegnap éjjelem is unalmasan fog telni,de tévedtem. Épp az éjszakai buszon zötykölődtem, mikor érdekes jelenségre lettem figyelmes. Egy fazont láttam, aki nagy hévvel és lelkesen,de annál kevésbbé hatékonyan tépett egy hatalmas SZDSZ "szocializmus 2008" típusú plakátot.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Először csak ki akartam kiabálni a busz ablakán,hogy:

-Csak így tovább!

De aztán épp a közelben volt egy buszmegálló és éreztem; részesévé kell válnom az eseménynek.Oda futottam az emberkéhez és megkérdeztem:

-Segíthetek?

-Éreztem,hogy jönni fog valaki! Egyszerűen tudtam! Persze! Tartsd ezt a faágat,én meg feljebb mászom!

A fazon fel volt szerelkezve egy bazi nagy farönkkel és néhány sörrel is. Később bemutatkoztunk egymásnak, kis szünetet tartottunk,elmentük sörözni,közben megtudhattam,hogy ő megtért,mert megidézte a Sátánt,meghogy zsidó,de jobban szereti a hazáját,mint sokan mások,hogy SZDSZ-es volt,de rohadtul csalódott bennük és szerinte azok lesznek a legnagyobb ellenségek,akik csalódnak abban amiben hittek.Mondjuk ebben egyetértek vele.

Szóval megtudhattam,hogy kissé bolond a pasas,de szimpi volt.Aztán elkisért az éjszakai buszon és láttunk még egy szadeszes plakátot.Tudtuk mi a kötelességünk.Leszálltunk és tanulmányoztuk az ellenséget: ez nem hétköznapi óriásplakát volt.Elektromos motor forgatta körbe a hirdetéseket rajta,amiből kettő autó-reklám volt és a vörös csillagos szarság.

A fazon egyből beugrott a ház udvarára és elkezdte rugdosni az elektromos dobozt,ami vezérelte a plakátot...Én mondtam,hogy mindenki ki fog jönni,de már túl részeg volt...Arrébb mentem úgy 50 métert,fütyörésztem,de közben láttam,ahogy leállt a gépezet,kihunyt a fény és egy autóreklámon stabilizálódott a kép.

Ő meg elkezdett óbégatni félájultan,hogy nem tud kimászni...Valahogy kirángattam és aztán betértünk a non-stop kiskocsmába,ami ott volt egy köpésre.

Ott lett aztán igazi parti az estéből! Találtunk benn egy öregurat és a pultos-asszonyt,akiknek büszkén meséltük a történteket...Az öregúr elém ugrott és szoros kézfogások között gratulált...Aztán meghívott minket három vodkára,miközben mesélt hányattatott életéről.

Igyekeztem figyelni,de egyre viccesebb volt minden:) Aztán valahogy elkeveredtem az anyámék lakásáig.

Tanulságos este volt,főleg a kisfickó,akivel egész érdekeset beszélgettem.

Még visszatérek rá,ha lesz időm.

Címkék: hirdetés sör busz szdsz isten vodka éjszakai szadesz szocializmus 2008 sátán öregúr

A bejegyzés trackback címe:

https://admiralblog.blog.hu/api/trackback/id/tr84337556

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása